BabyAAO tat koku yoksa kesinlikle test vermelisin. Bende 28 haftalıkken oldum. Hayır korona ilaçlarını kullanmıyorsun. Bol sıvı tüket ve miden bulansa da yemeye çalış. Doktorun kan sulandırıcı iğneye başlatır muhtemelen pozitif çıkarsan mutlaka doktoruna haber ver. Ateşin çıkarsa da parol içebilirsin. Ağırlaşırsan nefessiz kalırsan vs hastaneye hemen git. Geçmiş olsun