Rainbow0126 merhaba, ben karnım biraz biraz çıkmaya başladıktan sonra yan yatış pozisyonuna geçtim. Aynı şekilde aşı olduğumda yada bazı günler çok bunaldığımda kendimi düz yatmış şekilde de buluyordum. Şuan 26 haftalığız, düz yattığımı anlayabiliyorum gece tekmelerinden, kendimi hemen döndürüyorum. Bir şey olacağını sanmıyorum, yan yatış bebeğe giden kan hacmini arttırdığı için daha sağlıklıymış gebelik döneminde. Dönmeyi engellemek için sırtıma bir yastık daha koyuyorum, yada hamile yastığına başvurabilirsiniz.. 💕