Günaydın arkadaslar..Benim sureklı ayakta oldugum aktif bı ısım var..Dogal olarak gun ıcınde sadece yemek ve kahve molası dışında oturamıyorum bebegımı hıssetme sansım olmuyo..aksam eve gelınce karnımı oksayıp konuşuyorum ama yıne hissedemiyorum..😒 Yalnız gun içinde ara ara alt karnımda agrı hissediyorum, bazende göbeğimşn sag yanı yanı nokta gıbı oluyo Acaba o sıralar bebeğim hareket ediyorda kendını oyle mi belli edıyor bana?ilk gebeliğim birde