SekerAnne Eşim dün teste gitti covidmiş, 3 yaşında oğlum da ve ben de şimdilik bi şey yok 17-1 hamileyim onu bi odaya aldım, bu durumda ne yapmalıyım test yaptırmama gerek var mı ? Bebeğime bi şey olur mu? Ablam çağırıyor gel diye siz olsanız ne yapardınız?
Mevaninannesiii SekerAnne yaklaşık yirmi gün önce 2 yaşındaki kızım ve ben covide yakalandık ölümden döndük resmen çok kötü gecirdik canm yaa umarım bulasmamistir size de .. belirtiniz yoksa aşılıysan beş gün sonra test verebilirsin
SekerAnne Mevaninannesiii sinovac olunca 14 gün karantina devam ediyormuş teste gerek yok dediler , çok geçmiş olsun bizde inş hiç hastalık göstermeden atlatırız
ikizlerin_annesi__ Mutlaka maske takın ve yine de bol bol su için ve D vitamini alın güneşten mutlaka faydalanın odanızı acın sık sık eşiniz için özellikle su ve d vitamini
SekerAnne ikizlerin_annesi__ odayı ayırdık o çıkmıyor odadan bazen balkona çıkıyor o zaman maskeliyiz hep
ikizlerin_annesi__ SekerAnne en iyisi riske atmaya gerek yok çünkü ama çokta korkup bağışıklığınızı düşürmeyin Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah dediğim gibi bol bol su güneş hani hamileyken yapaılavilecekler kısıtlı ama eşiniz bol bol limonlu su meyve zencefili zerdeçal