Kızlar sancıyla sabah 7 gibi hastaneye gittim suyun azalmış yatışım yapıldı suni sancılar verildi 24 48 falan derken 192 yi gördüm ağlamaktan harap oldum duramadım yerimde açılmam 2 4 6 8 en son oldu 10 cm ama bebek çıkmıyor kafası geniş kilolu bebek olcak dedi ebeler doktorlar hadi Melek bu kadar yolu geldin ıkın dediler bastırıyorlar falan artık dedim ki ben öldüm gözüm kendi kendine kapanıyor şişti heryerim herkes geldi başıma derken ha Melek hadi Melek derken gelmedi acil sezaryene alındım diyorum canım yanıcakmı şöyle böyle falan yok dedim beni çok uyuşturun ben hiç bişi hissetmiyim yoksa bayılıcam tamam dediler yattım 2 de 15 geçe oğluşum geldi kokladım onu ağlamasını duydum tamam dedim herşey oğluma değer benim doğum hikayem böyle canım hiç tatlı değildir benimki zorlu geçti kimse korkmasın etmesin her ne olursa olsun 2 kişi gelip 3 kişi eve döndüğünüz o anın tarifi yok🙏