ameliyat gecesi sabaha kadar odada 3kez karnima bastirdilar biri el sokarak oldu ertesi gun de pansuman sonrasi yapildi bunlar iceriyi boşaltmak icin biliyorum. sonrasi kan cikti.
hastanedeki 2 gun akintim koyu kirmizi yogun bazen pihtiliydi wcye oturunca wc hemen kan oluyo ayakta bezi dehistirirken yerlere damliyodu
eve gecince de yogunlugu azaldi ama gelmeye devam etti
dunden beri ise cok azaldi bugun 7. gun. bu normal mi