Kızlar çatşamb gecesi nişanım gördüm dünden beri aşırı sancım var ama çok düzensiz o yüzden gitmedim doktora bu sabah yine sancı ile uyandım çok acıyor artık canım ama hala düzensiz yani süreSi kısalmıyor. Ve lavaboya geldim bir şey aktı benden tekrar nişanım gelmiş. Hastaneye gidicem bugün böyle olan var mı ya iki defa nişan gelir mi kafama çok taktım😢