_ipekkkkk valla canım tadını çıkar derim benimde ne olduysa 26 haftadan sonra herşeyim alt üst oldu panik atak gibi bişide oldum Burun tıkanıklığıyla beraber çok fena yani yat uyu uyuyabildiğin kadar ben 1 aydır uyumuyorum hortlak gibi geziyorum bazen otururak uyumaya çalışıyorum 30 dan sonra zor yani biraz sabır işte