Liladrian doktora mesaj attım suyum geldi diye yatıralım o zaman dedi bende sancı sıklaşıncaya kadar evde dursam nolır dedim daha cevap vermedi. Şuan evde herkes uyuyor ben ayakta. Değişik bi durum. Benimde randevu cuma günüydü. İşte beneğim gelmiyor diyenler herşey bi anda oluveriyor şaşıp kalıyorız 🙃. Sancılarım belden giriyor derin derin nefes alıyorum. 25-30sn sürüyor. Karnım taş gibi tabii ama bundan fazla da olacaktır korkuyorum ister istemez.