minigimm1 canım bende 20gunluk anneyim ilk hafta benimdecok kötü yara olmuştu agliyodum resmen ben bı emzirmede lansinoh diğer emzirmede ısıtıp soguttugum zeytinyağından sürdüm birde tek meme emzirdim yada bir öğün emzirdiysem bir öğün sagdigim sütü verdim yani 4saat falan dinlendirmis oldum goguslerimi o şekilde 3gunde falan tamamen iyileşti