Sldaygn Kızlar sonunda bende yazıyorum hikayemi çok bekledim bu anı Allahım herkeseyaşatsın bu duyguyu heyecandan uyuyamıyorum 😍sabah yazmıştım dua edin suyum gelmeye başladı diye.geceden beri belimde adet sancısı gibi sancı vardı ama şiddetli değildi çok önemsemedim sabah kalktım kahvaltımı yaptım ama bi baktım hafif hafif sular geliyor bir anda boşalan değil ben hep öylebekliyordum bir anda boşalacak.akmaya devam edince eşimi aradım normalde de kontrolüm perşembe günü eşim geldi duşumu aldım eşyalarımızı aldık hastaneye geldik doktorumla konuşmuştum hemen gel bakalım dedi.benim düşüncem sancıyı evde çekmekti ama suyum geldiği için enfeksiyon olur diye izin vermedi doktorum .yatışım yapıldı odama çıktım nst ye bağlandım sancım 50 60 larda aradan bir iki saat geçti alttan muayene oldum açıklık 3 olmuş suni sanci istemedim bu arada kendi sancımla yapmak istedim.gel zaman derken akşam 10 gibi açıklık 5 cm olmuştu ama ben istemiyorum sezeryana alın beni diy ağlıyordum ben yapamam edemem diye ablamlar beni motive etti yaparsın herkes yapıyor sen niye yapamayacaksın gibisinden ama ben abla diye ağlıyorum😄bir saat sonra tekrar nstye bağlandım çünkü baskı hissediyordum sanki bişey çıkacak bacak aramdam😂ebeyi çağır dedim bişey oluyor ebe geldi muayene edeyim dedi ve ben şok Doğum başlamış açıklık 9 cm demeZmi ben nasıl seviyorum az kaldı diye .doğum odasına alındım hemen ıkınmaya başladım ama ıkınırken bağırmaktan şuan boğazım tahriş olmuş 😂😂doktorumu aradılar doktorum geldi kaç kere ıkındım İnan’ın hatırlamıyorum bi baktım kızım doğmuş yanağıma getirdiler beni ağlama tuttu tabi dışarda bekleyen ailemde ben bağırdıkça ağlamış hepsi😍gece 12.38 de meleğim doğdu 39 +4 te 3150 gr şuan yanımda onu izlemekten uyuyamıyorum bile .uzun oldu hakkınızı helal edin Allahım herkese kolay Doğum nasip etsin 🙏🙏
Selmapiskin Sldaygn ilk baştaki başlayan sancıdan ne kadar fazla o bağırdnığnz yer. Şuan benimde sancım var su geldi
Umudumm Yaa ne güzel hayırlı olsunn 😍 allah analı babalı büyütmenizi nasip etsin inşallah. Darısı başımıza 39+2 yim bende ama tık yok valla
Sldaygn @Selmapiskin benim 5 cm ve tam açılma arası çok sürmedi bir anda tam açılma olmuş ebe şaşırdı .ilk başlardaki sancı öğleden sonra başlayıp saat 22 gibi şiddetlendi