Merhaba arkadaşlar
9.haftamdayım idrarımı yaparken yanma hissediyorum ve sonrasında yanma devam ediyor. Geceleri uyuyamıyorum. Çok fazla sancısı yok ama rahatsız ediyor. Kızılcık suyu içtim önceden iyi gelirdi şimdi pek fayda etmedi :( su içiyorum elimden geldiğince. (Bulantım olduğu için çok fazla içemiyorum) Siz nasıl geçiriniz? Çözümü bilen varsa lütfen yazsın. Haftaya randevum var beklemeli miyim? Bir an önce gitmeli miyim?