Damlaaan benim de ilk gebeliğim ama buradan okuduğum kadarıyla bu ağrılarla iki üç hafta geçiren de var bir kaç gün geçiren de. İnşallah açılmanın habercisidir diyelim :) 37+5im. benim çatı kemiğim acıyordu açılmam başlamış ama tabi ne zaman doğum olur bilemiyorum ben de bekleyişteyim 🤷🏻♀️