ozge07070 15+1 günlük hamileyim ara ara sağ kasığıma bıçak saplanır gibi bir acı hissi geliyor arada soldada oluyor ama genel olarak solda vajinamdada aynı şekilde ara ara bişey saplanır gibi olup geçiyor bu durumu yaşayan var mı bu haftalarda ?
Merve_KOPUK ozge07070 organlarin ve rahimin bebege yer acmak icin yukari dogru konumlanmasindan kaynaklı olabiliyomus bu sikayetler bitmek bilmeyen bir tadilat söz konusu yani 😊😊
Berrinkisa33 15+4 üm cevremdeki tüm hamılelere aynı soruyu soruyorum. Vajınama bıcak saplanıyor sürekli. Birde geceleri mide yanması şikayetım çookk🤦🏽♀️
Kzncbsra Bende 14 . Haftama giricem 2 gubdur asiri mide bulantisi ve bas donmesi var hic boyle olmamistim
Kzncbsra ozge07070 vitaminler kullaniyorum ve progestan kullaniyorum cunku arada lekelenmem oldu bugun de oldugu gibi 🙄
SerraveAnnesii Haftamdayım kasık ağrım hep oluyordu doktor normal dedi. Bu aralar benimde sol tarafıma bıçak gibi bir ağrı giriyor vajinama da bazen ağrı giriyor sanırım normal çoğu kişi yaşıyor bunları 😏