i-p-e-k ayy bende de vardı o sorma ya yuttuğum an başlıyordu bulantım ne çektim ya evde plastik tabakla dolaşırdım dışarda poşetle Allah’ıma bin şükür geçti banada doktor normal demişti anneannem çocuğun biraz büyüsün geçer demişti cinsiyeti öğrendikten sonrada devam etti biraz yanlış hatırlamıyorsam 20.haftalarımda falan azalmaya başlayıp bitmişti ben hamileliğimin başından beri çekiyordum onu çok şükür 33. haftadayız geçti gitti