Hulyaaaa Bugün itibariyle 34+0 olduk bebiş doğdu butonu gelmiş bana . Bu kadar erken mi geliyor bu buton 😉😉
Baharozdemir @Hulyaaaa o ne görmek bana da nasip olsun ins🙏siz de sağ-salim evladinizi kucağınıza alın ins
Hulyaaaa Babymoomy Ay bende ona şaşırdım 😁 o değil oğlumda 33+3 de doğum yapmıştım malum mu oldu ne 😁 Allah korusun bu kadın yine erkenden doğurur diye mi dusunduler acaba 😅