Fvzye Merhaba kızlar. Adetime 3 gün kala erken gebelik testlerinden yaptım. 3 dakikada 2. çizgi çok silik şekilde çıktı. Bugun doktora gidip gebelik testi yaptırdım negatif çıktı. Acaba geç döllenme falan olabilir mi yada test mi yanlış çıktı? Bu arada b.a.t 8 ekim [https://www.hizliresim.com/fracdey](https://)
Anne74 Fvzye ben gecikmenin 2. Günü yaptım banada silinik gibi geldi. Arkadaşım dedi gebesin böyle oluyor belirginleşir bir iki saate dedi. Sonra hemen gittik beta hcg baktırdık pozitif. Dediği gibide oldu idrar testine sonradan baktım baya belirginlesmişti
Fvzye Evt benimde sonradan belirginleşti ama kan testinde negatif çıktı biraz daha beklesem mi bilemedim
GulcanDongel Bu testler insanı çok yanıltıyo, benimde başıma geldi aynısı, kendi çizgisiymiş heyecanla gidip test verdim negatif çıktı. İnşallah vardır aynı şeyi yaşamazsınız.