Almi4134 benimde pazartesiye kadar dogurmam gerek acilmam var dün doktorumda biraz zorladı rahim duvarım kalın diye dünden beri plates topu üstündeyim yoksa mecbur sezeryan olacağım bebeğim de gelişim geriliği var diye pazartesiden sonrası tehlikeye giriyor bana dua edin kızlar kendi sancim gelsin bir an önce