alpinannesiiii bende 27 haftaligim ayni sey oldu banada baya siddettliydi agri 2 3 kez tekrarladi.valla en dogrusu doktoruna sorman canim.sona yaklasiyoruz rahim iyice genisliyor bebek buyuyor.hareket ettikce sanki heran doguruyormus gibi oluyor ama kisiden kisiye degisir sanirim bu.cok siddetli agriyorsa bekleme git doktora kontrol etsinler.sahsen ben gittim ve daha henuz zamanimiz var korkulacak birsey yok dedi bana doktorum.plesantam rahme cok yakin oldugu icin baski hissi cok olabilir dedi bana.yani bilemiyorum ama bence doktorunla mutlaka iletsime gecmelisin.