Momofelisa 5+4 haftalık gebeyim. Bu sabah iki kere şimdi yatmadan önce de bir kere belime vuran çok şiddetli kasık ağrısı yaşadım. Adet ağrısına benziyor ama belime de ciddi manada vuruyordu. Mide bulantısı da yaptı ağrı. Google da bir sitede bele vuran kasık ağrısı düşük belirtisi olabilir yazıyor. Kanama yok şuan ama progestan iğne ve fitil kullanıyorum zaten. Sizce bebeğimde bir sıkıntı var mıdır? Düşük başlangıcı olabilir mi? Daha önce 2 düşük yaptım hiç birinde böyle ağrım olmadı ama her vaka malum birbirinden farklı oluyor.
Handan_65 Momofelisa İçinizi ferah tutun birsey olmaz ilaç kullanıyorsunuz zaten kanama olmadiktan sonra bisey olmaz diye biliyorum bu aralar sürekli uzanıp dinlenin iş falan yapmayın yenisiniz benimde riskim vardi iş yapmadım fazla ayağa kalkmadım ha bide ayıptır demesi ilişkiye girmeyin kesinlikle
Naazli Momofelisa bende 5+3 haftalık hamileyim. Benim başından beri sol kasığımda ve belimde ağrı var. Doktora danıştım normal kanaman olmadığı sürece demişti. Benimkinin öyle çok şiddetli olduğunu sanmıyorum ama
Selenimo Momofelisa Bende de olmustu tam sizin haftanızda doktorum korkma kan gelmediği sürece sıkıntı yok hatta kan az bile gelse korkma fakat şiddetli kan akıntısı olursa muhakkak gel dedi. Çocuk rahmine yerleşiyor 🥰 sıkı sıkı tutunsunnnn inşallah yavrucumm yeter ki ağrı çekelim dimiii🥰
Momofelisa Handan_65 zaten tedavi ile olduğu İçin pek kalkmıyorum, herşeyi annem yapıyor. Eşim de yanımda değil. Yani herşey olması gerektiği gibi ama anlamıyorum neden bu ağrılar. Sizinde böyle mi oluyordu?
Momofelisa Mervebyr pıhtılaşma testim normal çıktı, ona rağmen garanti olsun diye kan sulandırıcı iğne başlamıştım ama ilk günlerde hafif lekelenme olunca iğneyi bıraktırdı doktorum. Bırakınca da lekelenme geçti. Aspirine de gerek görmüyorum dedi.
Momofelisa Naazli benim normalde yok bugün sabah ve akşam darbe gibi vurdu resmen. 3 4 dk sürüyor geçiyor ilginç bir şekilde.
Naazli Momofelisa içini ferah tut canım. Kanaman yoksa sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Yine de sen yarın bi doktorunla iletişime geç bence. Sağlıkla gelsin bebeğin inşallah 😍🥰
Handan_65 Momofelisa Valla ben ilk 3 aya dair bisey hatırlamıyorum bende hastanelerde sürekli serumla geçiriyordum .Rabbım insallh evladinizi size bağışlar cümlesine :
Momofelisa Selenimo ayyy tabiki ağrılara razıyım yeterki benimle kalsın. Çok uğraştık, senelerdir bekliyoruz 🙏🏻 Bir nebze olsun rahatladı içim şükür 🙏🏻. Sizinde aynı aşırı derece bele vuran adet ağrısı gibimiydi?
Polenpolen52 Momofelisa ınan suan oyle agrım varki anlatamam, sabaha kadar uyumadım doktor sızılar normal olacaktır dedı, mıde bulantısından sabaha kadar uyumadım verdıgı mıde bulantı onleyıcı hapı ıcsem mı dıye dusunuyorum, bu arada aynı haftadayız🤗❤️
Selenimo Momofelisa Ben Normalde de regl dönemini aşırı sancılarla geçiren biriydim. Gebeliğimin 7. Haftasına kadar aynı sancıyla geldim ve belime de sanki biri iğne sokup çıkartıyordu:) çok korktum sizin gibi düşündüm ama size yazdığım gibi hiç korkmayın şuan 7+4 teyim halen ara ara özellikle geceleri vuruyor ve benim bebişler ikiz bide düşün ağrıyı :)))
Momofelisa Naazli inşallah canım inşallah. Doktoruma mesaj attım rahim genişliyor o yüzden dedi ama benimki tıpkı doğum sancısı gibi belden kasığa vurunca endişelendim biraz.
Momofelisa Selenimo Rabbim hepimize bağışlasın bebeklerimizi. En ufak şeyde tedirgin oluyoruz işte ister istemez. Gerçi bu ağrı pek ufak değildi ama 🙄 teşekkür ederim rahatlattınız beni 🙏🏻🥰
Selenimo Momofelisa Herkesin acı eşliği kendine tabi şimdi gözüme kestiremiyorum ağrınızı ama şöyle söyleyim regl döneminizde dayanamayıp hastaneye iğne olmaya gittiniz mi? :)) gittiyseniz o ağrının kısasını düşünün tabi 🙈🙈 Rica ederimmm ama cidden korkulacak birşey yok için rahat olsun o ağrının bile keyfini sür 😍
Momofelisa Selenimo bende evlenmeden önce regl döneminde çöm şiddetli ağrılar yaşıyordum ama hiç iğne olmaya gitmedim ancak sabır katsayım baya Yüksek benim 😬 hastaneye gideceğime sabretmeyi tercih ettim hep. Şimdiki de aynı dediğiniz gibi o en şiddetli ağrıların 3 4 dk lık versiyonu gibiydi.
Momofelisa esradgn123 evet benim de iki düşüğümde önce leke sonra ağrı oldu. Ama şimdi progestan kullanıyorum acaba dedim o lekeyi hapis mi ediyor.
Momofelisa Polenpolen52 çok geçmiş olsun canım. Benim de sürekli olsa uyutmaz. Vurup geçiyor. Beni korkutan aynı doğum sancısı gibi belden kasıklaeıma vurması. Öyle olunca sanki rahim bebeği atmaya mı çalışıyor acaba diye düşündüm.