Anneler baslikda da yazdığım gibi bebeğim çok toplanıyor.
Sağ tarafa yatıyorum toplaniyor, sola yatıyorum aynı şekil yürüyorum yine aynı sırt üstü yatıyorum yine aynı toplanmsi normalde bu kadar toplanması normal mi karnım çok sert 27+1 haftalık gebeyim sizede oluyor mu bu kadar çok acaba sancım varda ben mi anlamiyorum o yüzden mi toplanıyor