Afifeelif Döngüm 28 günde birdir ve düzenli olurum. Biz 1 sene korunduk, korunmayı bıraktıktan 6 ay sonra hamile kaldım. Yani size diyeceğim sadece kafanıza takmamanız. Ben ilk aylar olmuyor diye kafama takmıştım (halbuki 6 illa 1 sene arasında normalmiş) 6 ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim ve o ay olmaz diye inanın ilişkinin üzerine bile düşmemiştim. Ovülasyon takip etmemiştim. Umarım sizinde en güzel zamanda olur 🙏🏻