YamacDemirinAnnesi dphnln çok sevindim çok güzel bir isimmiş çok beğendim sağlıkla adıyla yaşar inşallah 🤲🏻💙
Minikanne06 dphnln batının oyunları yok gavur hainler vs diye duyduk hep batıyı boykot ediyoz o yüzden arel😁😁
dphnln Minikanne06 Haha tamam zaten Arel’ karar verdik, hediyelikler falan isim ona göre yazıldı hazırlandı bile😂😍
Anneyimm dphnln merhaba :) sanirim sizmiydiniz tam hatirlayamdim prfl resminden dolayi yola ciktim arel koymstnz yani karar vermstinz yanlismi hatırlıyorum :) Bence arel guzel isim kulaga hos geliyor kimsede de duymdim adiyla buyusunler insallah 🙏
dphnln Anneyimm Olabilir, evet. Batı ve Arel arasında kalıp Arel’e karar verdik. Babamız karar verdi daha doğrusu, bana kalsa hala kararsızdım ama alıştım bile. 😍 Çok teşekkürler, hepimizin yavruları ismiyle, sevgiyle, sağlıkla, güzellikle yaşasınlar.
Marygur dphnln Arel ilk oğluma düşündüğüm bi isimdi. Güzel isim. Arin ve Arel gidip gelmiştik. Sonra Kürşad Tuğra oldu😬. Arel✔️
dphnln Marygur Çok oluyor böyle başlayıp farklı isimle biten hikayeler 😂 cidden erkek bebek ismine karar vermek çok zormuş. Sizinki de güzel 💙
deletedmom321 dphnln batı değil de kuzenimin adı batuhan. O da batının hanı demek :) çok efendi aklı başında çok sevecen bir gençtir maşallah.
Minikanne06 dphnln temmuzda sormuşsun ben yeni gördüm ana sayfada çıktı 😂 ne cabuk hazırladınız kız dicektim ismi gibi temiz bi çocuk olsun 🌺🌺
Anneyimm dphnln Amin insallah 🙏 benim bi dusugm olmstu 2 seneye yakin erkek olursa asaf istemistik ozamanlar meshur degildi bu kadar simdi rabbim bi erkek evladi nasip etti icimzde kalmasn dedik asaf diye benimsedik ama burdan cok asaf var heleki bide asaf meshur bilmm ne diye sogutucu baskliklar açılıyor iyice soguyorum degistrmk istiyrm bi an allahtanki akrabada cevrede yok :) Areli bende esime soylemstim ama asafi benimsedik diye tek asaf olck diyor:)
dphnln Minikanne06 Çok teşekkürler. 😍 Hediyelikleri aslında kendim el emeği yapacağım, doğum iznine ayrıldıktan sonra. Şuan hoşuma giden bir şeyin siparişini verdim sadece. ☺️ İsme karar verince gerisi geliyor😂
dphnln Anneyimm İçinizde kalmasın, Arel hoşunuza gidiyorsa onu koyun. Önemli olan etrafın yorumu değil sizin şuan neyi beğendiğiniz. Yolun başında bizim de aklımızda farklı isimler vardı, değişebiliyor. Eşiniz hariç kim olursa olsun yorumlara tıkayın kulağınızı. İsim konusu anne babaya ait olmalı sadece. Asaf da güzel isim ayrıca. İki isim Arel Asaf bile koyabilirsiniz.
dphnln Yaceemm Tek isimde ısrarcıydık. Kendim iki isimliyim ve hep sıkıntısını çekiyorum. Hep oğluma tek isim koyacağım dedim, şükür karar verip tek isme düşürebildik. 🙏🏻☺️ çok teşekküler :)