Ben de prilam kullanıyorum,ilk başlarda 2si yetmiyodu,sabah kalkınca yine kusuyodum.Ama tüm kusmalarımda yeni içmeme rağmen prilam dışarı çıkmıyodu,su ve ya yediğim şeyler oluyodu.Sizde niye böyle olmuş😢4kez içile biliyo zaten,sabah birini dr için kalkınca