Emineyavuz_53 Kızlar 32+2 yım belim çok ağrıyor kaburgalarim keza aynı. . artık 38 i görmek istiyorum 😭😳
Dilekleklek Emineyavuz_53 ben de 31+5 her an hareket ediyir mu suyum mu geldi kanama mi var diye dusunmekten kafayi yiyecegim yalniz olmadigima sevjnsem mi bilemedim 😁 gel 38 gellll
nslhnyldz Emineyavuz_53 benimde erken doğum riskim var geceleri uyuyamıyorum bizde 32+6 yız inşallah hızlı geçsin zaman
minikbirisi Emineyavuz_53 34+0 oldum bugün kaşıntıya uyandım artık gücüm kalmadı gerçekten gebelik kurdeşeni geçiriyorum yara bere içindeyim birbirimize dua edelim rabbim kimin nerede sıkıntısı var gidersin ferahlik versin inşallah 🤲❤️
Dilekleklek nslhnyldz ooo mide yanmam olsa dua edecegim gebeligi ogrendigimden beri kusmaktan midemde yanacak bise kalmadi hala kusuyorum 😭
nslhnyldz Dilekleklek o kadar mı kötü ben prilam kullandım çok şükür 4. Aydan sonra geçti size fayda etmedi mi. Benimde hamileligin başından beri kasık ağrım var hiç geçmedi. Herkeste farklı farklı etkiler devam ediyor.
Dilekleklek nslhnyldz hic ilac icmedim icmek de istemedim doktorum eger direnebilecek gibiysen ilac onermem dedi ben de direndim icmedim valla
Uckmr 33 haftalık benimde kaburgalarımdan hiç inmiyor . Geceleri uyuyamıyorum ağrımayan yerim yok çok zorlanıyorum ilerki haftalar nasıl olur düşünmek istemiyorum 😕
MERVEANNEAsel 35+1 nefes darlığı şiddetlı gögüs agrısı artık dayanamıyorum doktordan cıkamaz oldum bekliyoruz bekliyoruz gel artık 38 de sezeryan oluyum dua ediyorum artık güçüm kalmadı 🥴