Güzel anneler , ben tüp bebek tedavisi gördüm.
Çarşamba günü transferim oldu
- Gün embriyosu çok şükür güzel gelişmişler.
Doktorum 11 Ekim kan ver dedi ama ben şuan çok halsizim belim sırtım kasik aralarim
Adet sancısı gibi ağrım var
Ve dünden beri mide yanması var
Birde üşüme var
Yarın kan testi vereceğim ne olur sizlerden dua istiyorum 🤲
Yarın size güzel haberleri vereyim çok merak ediyorum ya sence tutmusmudur ablam diyo tutmuş 🤲
Siz ne diyorsunuz???♥️🥰😍