Polyannaa123
Canım tamda söylediğim gibi oldu bende protein kaçağı vardı hastaneye gittiğimde tansiyonum yüksekti gece 2 den sabah 9 a kadar serumlar ile tansiyonumu düşürdüler gebelik zehirlenmesi olmasın diye. Tansiyonum düştükten spnra 0 açılma ve sancı ile gittiğim için vajinal yoldan bir ilaç verdiler o ilaçla 12saat sancı çektim sancı bir anda yüksek düzeylerde olmuyor gözünüzü korkutmak istemem yavaş yavaş başlıyor benim son 5 saatim çok şiddetliydi ve açılmam 1 cm di sürekli dr lardan izin alıp yürümek istedimn yürüdüm, çömelip kalktım yerde çömelerek ıkındım yoksa açılma olmayacak gibiydi aynı zamanda tüm bunları yaparken sürekli inşirah suresini okudum sancılar dayanılmaz olmaya başlamış ve ben artık dr lara beni kurtarın diye yalvarıyordum ( suni sancının dezavantajı) dr lat muayene ye geldiklerinde birden açılmam 6 cm olmuş ve aradan yarım saat sonra uzman doktor geldi muayene etti ve tam açılma olduğunu bebeğin kafasının göründüğünü söyledi orada hemen ıkınmaya başladım ve ıkınırken büyük abdestimi vs yaptım ( başıma gelirse naparım diye düşünmeyin ben devlet hastanesinde doğum yaptım tüm sağlık çalışanları doğal bir olay olduğunun farkında ) sonrasında bebeğin başı çıktı ve beni doğumhaneye aldılar , orda 2 kere bağırmadan ıkındım ve bebiş 2 dk kucagımızdaydı🙏🏻 Sonrası kesiler yırtılmalar dikişler doğumun tüm sürecine katlandıktan sonra bunların agrısı acısı hissedilmiyor bile.. Kaldı ki bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda doğum sancısı vs hepsi akıldan uçup gidiyor.
Rabbim isteyen herkese bu duyguları tattırsın özellikle normal doğum her zaman en doğalı ağrılar sancılar n kadar dayanılmaz olsa da normal doğum tavsiyemdir hiç gözünüzde büyütmeyin. Bol bol dua edin ve doğuma gitmeden meryem ana elini bir kavanozun içine koyup meryem süresi okuyup ot açılınca için lütfen. Ben duanın gücüne inanıyorum 0 sancı ve açılma ile gidip normal sancısı ve açılması olan anne adaylarından önce doğum yaptım. Bu bir mucize..
Tüm anne adaylarına kolaylıklar diliyorum rabbim bir avazda kurtarsın sizleri güzel anneler.Allah’a emanetsiniz 🙏🏻🌸