15 Eylül son kontrol için gittim tahililerim yapıldı covit testim yapıldı son nst girdim 17 Eylül için dogum günü aldım ve cok haycanlıydım ve sonunda o gün geldi sabah 7de yolla cıktık 8 bucukta doktorumun yanına gidip yatişim yapıldı cok heyecanlıydım ve korku vardı 9 bucukta hazırlıklar başladı 10 da sezaryen için amilyattaneye indik gercekten cok heycan verici bir dakikalar yaşadım ve spiyal aneztezi aldım gercekten hiç acıtmıyor iyne sonra doktorum geldi eşiyle eşide kadın dogum doktoru konuştu beni rahatlattı ve o ses 🥰🥰saat 10.. 40 aglama sesi okadar güzel bir duygu ki tarif edilemez bebegim sesini duyunca bütün korkum steresim gitti ve yanıma getirdiler 🥰🥰okadar kücük ve sıcacıktı o anı asla unutmam sonra bebegimi aldılar ve benim dikişlerim atıldı bende yanına 15 dakika ya odamıza gittik ve şimdi 21 günlük olduk yanımda mişıl mışil uyuyor allahım herkezi yavrusuna kavuştursun inşallah sag salim kucagınıza almayı nasip etsin benim dogum hikayemde bukadar arkadaşlar 🥰🥰🥰