Merhaba sevgili arkadaşlar hep okuyorum bir şeyler aklımda kalıp destek oluyordu bu yüzden ben de yazmak istedim . İkinci hamileliğim ilk oğlum 1,5 yaşında ikinciyi bugün doğurdum Allah’ın izniyle . Doğum hikayesinden çok kaşıntı problemi yaşayan anneler için yazıyorum ben ilk hamileliğimde de son haftasında stresten ürtiker olmuştum heryerim kaşınıp kabarıyordu 40+3 te fitil ile doğumu başlatmıştı doktorum . Bugünde ikinci oğluma 39+1 iken yine şiddetli kaşıntım nedeniyle doktorum artık benim üzülmemi istemediğini doğumu başlatmak istediğini söyledi ben de teklifini kabul ettim. Yine fitil ile başladı bu sefer suni sancı ile destek verildi. Benim gibi hamilelik alerjisi veya ürtiker geçiren son haftalarında olan hamile arkadaşlarım varsa doktorlarının tüm tavsiyesine uysunlar resmen rahatladım Allah’a çok şükür bu arada Konya da yaşıyorum ve doktorum sevgili Fuat Demir buradan yine teşekkür ediyorum.