Garfield06 38+1 haftaligiz bebek resmen gogus kafesimi delip cikacak gibi hissediyorum. Cok sertleşti bu sanci mi arkadaslar. Belimde kasiklarimda agri yok.
Garfield06 Esenburhan123 Eslemkusun_annesi cok sinirleniyorum bu kasilmalara cok uykm var uyutmuyor oneriniz var mi
Esenburhan123 Garfield06 benimde aynı karnım altından yukarı çıkıyor kafası daha yerleşmemiş 2 yastıkta yatıyorum dik oturmak iyi geliyor bana