Gorkembaby45 Bu sabahtan beridir bebeğin hareketlerini hiç hissetmedim bu haftalarda normal mi yoksa korkmalımıyım varmı yaşayan
Lavantakokusu Gorkembaby45 bende dün baya hissedemeuince su içtim bol bol tatlı yedim bekledim, uyuyormuş bizimki sizde su için karnınızı okşayın bekleyin
DemetF Gorkembaby45 hic hissetmemek bilemedim bende 28 icindeyim hareker ediyor ya saat kac oldu gun boyu hic mi hissetmedin
seyma-coskun-35 Gorkembaby45 arkana yastık koy yayıl ama yatma yarı yatar pozisyonda ol gözlerini göneğine dik bak myle gerekirse yarım saat bak göbüşün çok hafif oynuyo olucak sen hissetmeden 🤩 ne zaman kıpırdamasa oturur izlerim göbeğimi biraz üstüne düşerim bu konuda 😂
evetbenavukatiyim Gorkembaby45 Tüm gün hiç hissetmemek normsl değil . Akşam enazından hiç sola yatıp dinlediniz mi ?
Emir1011 Gorkembaby45 aynı haftadayız canım benim bebeğimde hareketsiz seni korkufmaj istemem ama benim bebeğin kalp atışları düşmüş yarın kontrole gidicdm nasipse
garip Gorkembaby45 dün sabahtan akşama kadar hissedemedim nerdeyse 28 haftalığım gece yattım saat 2 gibi inanın bebeğim uyandı tekmeler falan baya faaldi sizin de öyledir muhakkak iyi düşünün🙏🏻
Belacivciv Gorkembaby45 Hareket etmesi için bir şeyler denediniz mi? Tatlı, sola yatıp beklemek gibi? 12 saat boyunca hiç hissetmediyseniz az bile olsa, gidip baktırmakta fayda var nolur nolmaz