Hanımlar merhaba ben 9+2 ikizlere hamileyim. Ama haftada iki ya da üç kez ishal oluyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Dün randevum vardı başka konuları konuşurken bunu unuttum sormayı. İshal oluyorum saatler sürmüyor en fazla iki kez üst üste çıkıyorum. Ama sinirim bozuluyor yediğim her şey dokunuyor bakıldığında. Akşam menemen yedim. Normalde sorun etmez. Tamam hamile kalmadan önce de bazı yiyeceklere karşı bazen ishal olurdum ama bu kadar sık olmazdım. Genelde adet zamanıma yakın yaşardım o da normal karşılanıyor. 57 ile hamile kaldım şuan 53 kiloyum. Bu durumu ilk aylarda yaşayan var mı?😒