Ben varım. 2 hafta önce 34 haftalıkken kanal tedavisi yaptırmak zorunda kaldım ağrıya dayanamadığım için. Ayrıca enfeksiyon oluşması durumunda bebeğe daha çok zarar verebileceği için. Ben işlem sırasında uyuşmadım çünkü adrenalinsiz anestezi kullanmak zorunda kaldı diş hekimi. Biraz fazla ağrı çekip kastım kendimi. Ondan beri de karın ve rahim bölgemde ağrı oluştu geçmiyor.
öncelikle kendinize mutlaka Endodonti uzmanı olduğundan emin olduğunuz bir diş hekimi bulun. Çünkü röntgen çekmeden ancak bir Endodonti uzmanı başarıyla bitirebilir kanalı. Geçmiş olsun