Afedersiniz ama ishalin geçmesi için bir öneriniz var mı? 37+4 günlük hamileyim ve çok ciddi ishal şikayetim var üç gündür. Doktor da bol sıvı tüket ve geçmezse bi iki gün sonra tekrar haberleşelim dedi ilaç vermek istemediği için. Muz, leblebi, haşlanmış patates gibi yöntemleri denedim ve yine denemeye devam da ediyorum ama fayda etmiyor var mıdır başka tavsiyeniz? 🙏