YusufBetlBulut Beta hgc ilk gün 80 çıktı değer düşük dış gebelik olabilir dedi bugün 162 çıktı haftaya gel tekrar bakalım dedi normal mi dış gebelik mi
Pinkmom YusufBetlBulut İlk gün derken hangi gün? Yani 2. ölçümden ne kadar önce? O önemli. 2 günde bir iki katı olması gerekir.Adetinizin ne kadar geciktiğide önemli.Bir de Boş gebelikte değer çok fazla artar kimyasalda çok az artar ya da artmadan düşer.
IlaydaOrhanKopuz YusufBetlBulut adet olmam gereken ikinci günde yaptırdığımda 50 küsür çıkmıştı.iki ye katlandı düzenli olarak.bu bazı doktorları anlamıyorum ne çok seviyolar kafa karıştırıp moral bozmayı.siz bence doktorunuzu değiştirin.ve hiç endişelenmeyin Sağlıkla büyür inşallah 🙏🏻🙏🏻
Aspasia01 YusufBetlBulut benim ilk 180 dı doktorumuz bir hafta sonra gel dedi gittik teste gerek bile kalmadı kesem göründü bence bir hafta bol bol dinlenip bekleyin her gün kan vermekten daha iyi zaten bir hafta sonra anlaslyr
Hgemr YusufBetlBulut adet günümde 50 küsürlü çıktı dr 2 gün sonra değerin ikiye katlanması gerektiğini söyleyip tekrar tahlil yaptırmamı istedi
YusufBetlBulut IlaydaOrhanKopuz Haklısınız gerçekten kafa karıştırıp moral bozuyorlar cevabınız için teşekkür ederim içime su serpildi 😊
IlaydaOrhanKopuz YusufBetlBulut rica ederim ne demek.aynı şey ilk gebeliğimde başıma geldi zaten tecrübesizdim karman çorman oluvermiştim.şimdi ki doktorum o kdr iyi ki hiç kötü ihtimalleri hesaba katmadan yolumuza devam ediyoruz şükür.tadını çıkaralım ama demi hamileliğin hakkımız çünkü 😊😊🌸🌸
Oglununannesi YusufBetlBulut 34 dü canım üç gün sonra 168 ondan 4 gün sonra 1068 34 haftalığız çok şükür iki günde bir iki kat artıyorsa takma🙂
deletedmom6295 YusufBetlBulut dış gebelikte değer az artar veya dengesiz artar. bir artar bir düşer üçüncü teste göre fikir yürütebilirsiniz
Serenica YusufBetlBulut adetime Bir gun varken 50 cikti hicte doktorm olumsuz birsey soylemedi doktorlar neden boyle netlik olmadan konsyor hc anlamiyorm su an 29 haftalik hamileyim
Caglasmsk YusufBetlBulut benim ilk 68 cikmisti. 3 haftalikti ozaman. 12.hafta olana kadar gitmedm doktora. Beta hcg yede baktirmadim. Yani yukselmis seninde arada kac gun var kan testlerinin bilmiyorum ama. Dis gebelik gibi durmuyor🤷
momtobe8 Beta hcg herkesde farklı olabilir aynı donem hamile iki insanda birininki 200 diğerininki 400 olabilir. Önemli olan sizin kendi değerinizin iki gunde bir iki kat artıyor olması. Birde her ölçümü aynı kaboratuvarda yaptırmak gerekiyor. Bn iki farklı doktoro gittim en başta biri 500 dedi bir hafta sonra 4000 olmasi lazimken digeri 1900 dedi. Cok miralim bozuldu artmiyor diye ama iki farkli yerde olcum yapildigindan fark olmus. Simdi cok sukur 14. Haftadayim bir sikintimiz yok cok sukur:)
Htchmz Bnimde ilk ögrendğimdd 84.4 dü sonra iki kat atti iki gun sonra 200 kusurlerde cıkti 1 hafta sonra 3500 lerde icinizi ferah tutun insalllh saglikli gebeliktr 🙇♂️