Uyumsuzzz Arkadaşlar dün sezeryan oldum bugunde evime geldim taburcu oldum rahat rahat uyurum dedim fakat sağ tarafımda karnımda yukarı gogsume doğru bi batma oluyo aynı durumu yaşayan varmı
NazikeK Yesimiko- aynı dert benimde oldu canım gaz sancısı. Devamlı yürüdüm tuvalette oturdum. Bide rezene içtim iyi geldi. Geçmezse doktora git canım çok zorluyor gaz sancısı 🙈
Uyumsuzzz Yesimiko- benim normal doğumdu son anda spinal sezeryana karar verildi post paylaşmıştım doğum hikayemi okuyabilirsiniz. Çok kolay çok iyi geçti fakat somrası biraz ağrılı