BuseArac Busra032 bir sıkıntı derken anlamadım ne sormak istediğin ama ilk çocuğumda yerleşme kanaması olmuştu
Busra032 BuseArac düşük falan dediler korkuttular beni benimde hafif bir kanamam oldu o yüzden sordum benimde ilk çocuğum o kadar korkutucu şeyler söylüyorlarki dış gebelik falan diye korkuyorum
BuseArac Busra032 Busra032 ağzı olan konuşur canım boşver. Kasık ağrım oldu acaba hamile miyim deyip test yaptım evde ikinci çizgim silik çıktı. Kan verdim 86 çıktı. Daha sonraki günlerde hafif pembemsi lekelenmem oldu. Çok şükür bir sorun olmadı canım korkma sen