Merhaba kizlar 20+3 de hastaneye gittim ve bebeğin eşi asagidaymis doktor böyle olursa doğumun burada olmaz kan bankasının olduğu bir yerde olman lazım dedi bu konu hakkında bir fikri olan var mı lütfen bu arada 2, gebeliğim sezeryan doğum olacak başına gelen anneler nasıl oldu ne oldu nasıl geçti lütfen bilgi sahibi olan beni de bilgilendire bilir mi şimdiden herkese teşekkürler