Pnaar34 kasık ağrısı çok normal rahim genişliyor bebek yerleşiyor artık oyuzden ağrıların olablır şiddetli ve allah korusun lekelenme felan olmadığı sürece sorun yok kuzum benm adet sancısı gibi hep ağrım olmuştu ki bende kist oluştu bıde ilk dönem ağrım cokdu