Bilge25 Kızlar merhaba 3. Trimestere girmeye birkaç gün kaldı yeşil çay içmek istiyorum acaba içebilir miyim doktora gitmeye iki hafta var sorucam ama burdan da bi sorayım dedim
Hilal-95 Bilge25 bence riske atma kuzum nolur nolmaz bana en basında bitki çaylarından uzak durucaksn dedi doktorum ıhlamur dahi içmedim buzamana kadar
glbyzksr Bilge25 diyetisyenim bana ıhlamur bile çok önermedi. Yeşil çay hiç önermedi. Yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmişsiniz az daha sabır 😅
Bilge25 Hilal-95 ben de hiç bi bitki çayı içmedim sadece kendi demlediğim nane limonu içiyorum yeşilçayı da ödem atmak için içicektim sonraya kaldı artık
Hilal-95 Bilge25 içme bencede emzirirken bile 1 bardak diye okudum yeşil çayı nolur nolmaz su iç bol bol ödem için