Zeynepensar 16+5 bizde bu hafta öğrendik ama doktorum rahat konuştu biraz aşağıya yerleşmiş ama zamanla çıkar yukarı dedi bende biraz araştırdım allahın izniyle korkulacak bi durum değil ağır iş yapmadan günlük hayata devam edilebilir yukarı çıkmazsada sadece normal doğum olmuyormuş ve sezeryanda aşırı kanama halinde rahim alınabilirmiş rabbim yavrularımıza ömür versin sağlıkla gelsinler inşallah gerisi önemli değil