Sedtry canım geçms olsun. Gerçekten dikiş acısı cok cok fena ama elim kesildi dün ben ona ble ağladım insan canı ya işte. Kendmi hep annelik zorlugu elbet var dyerek 2. Sezeryanıma doğru 2 ay sonra gidicem. 2 3 sonra bende o acı bi anda geri başlamıstı ama tabi baslae lohusayken kmse bakmazsa benm gibi dikişte şişer
Lohusalıgı gerçekten yanındakler zorlastrıyor baska bsey değil allah herkesn yardmcsı olsun