HilCann meltemonen evet ama bugün kontrole gittim zorunlu sezeryana dönüş yaptik pazartesi zorunlu sezeryan olacak :( bebegin fazla kilosu oldugundan riskli dogum olabilirmis omuz takilmasi gibi bu yuzden riske atmak istemedim sezeryana dönüş yaptık
meltemonen HilCann olsun canım hayırlısı neyse o olsun 🤗 halam 4 buçuk kilo doğurmuştu kuzenimi normal doğumla 🤭😂
HilCann meltemonen ayy dr omuz takilmasi olabilir bebekte dedi riske giremedim birde ben kendimi fazla kasiyorum dogum anında kasarsan ugrasiriz dedi :(
meltemonen HilCann normal doğum zorunda değilsin zaten canım boşver hangisi uygunsa öyle olsun, doktor bana da öyle dese bende anında vazgeçerim 😂😂 sağlıkla gelsinler yeter 🙏❤️
HilCann meltemonen evet cok odaklanmistim normale ama riske odaklanamam vazgectim saglikla gelsin evlatlarimiz baska bisi istemem 🥰