Papatya27 3.gebelik yaşayan annelerimiz varmı ben 10 haftalık hamileyim inanılmaz derecede göbeğim hemen belirdi sanki 5 aylığım acaba bebek büyükte doktor anlamiyormu diyorum bazen kendi kendime 😀😀
Annekusum Papatya27 benimde 3.gebeliqim evet dgerlerine gore daha cabuk belirdii 😊 ve belirtileride farkliydii 1 kizim 1 oglum vardii 2.kizima hamileyim 32 haftalik oldukk çok şükür 🤗🤗❤👶
Papatya27 Elif0712 o zaman normal demekki kocamda sinirimi bozuyor göbek bu göbek hamilelikten degil diyor
Elif0712 Papatya27 o haftalarda daha cok siskinlik oluyor aslinda bebek degil sma bizim karin kaslari gevsek oldgundan erken cikiyor
Nazlii__ Bende 10 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bendede belirginlik var ama o bebekten kaynaklı değil şişkinlik var sizinkide öyledir eminim ki çünkü bebek henüz küçük etkileyeceğini zannetmem
Papatya27 Nazlii__ canım ilk gebeligim ve ikinci gebeligimde hiç yasamadim bu durumu 3.gebelikte yaşıyorum o yüzden çok şaşırıyorum
Nazlii__ Papatya27 her biri aynı olmuyormuş annem öyle derdi :D Çok bilgi sahibi değilim tabi ilk gebeliğim ama insan her birinde farklı tecrübeler yaşıyormuş :D
Eve İlk haftalar çok şişkinlik oluyor..sabah dümdüz bir karın akşam iki dilim karpuz yesen bütün bir karpuzu yutmuş gibi bir karın..
Serpilikra Benimde 3. Gebeligim 22 haftaligiz maalah kocaman gobek var Bi anda büyüdü 20den sonra benim