Gizemms6 Kızlar benim hamile kaldigimdan beri hep sol kasigim ağrır hafif ordan yumurtlamisim cinsiyeti sol yada sag kasıkta olması belirlermi
Elif0712 Gizemms6 aslinda tutmuyor ama bnm ikikizimda soldaydi oglum sagda eltiminde oglu sag kasikta arkadasim hamile suan onunda oglu sag kasikta
Yagmurgel2020 Gizemms6 benim hep sağ tarafım ağrırdı erkek oldu ama alakası varmı bilmiyorum doktorda hep sağdan görürdü keseyi o tarafa doğru bakardı yani
Halimeege Benim 2 oğlumun 2 side sağ kasığımda idi 3. Oğluma hamileyim buda sağ kasığımda neden bilmiyorum ama sanki kızmış gibi geliyor galiba çok istediğimde 27 haftalık gebeyim
Nisayluh Benimde kızım soldaydı 12 haftalık gebeyim buda solda daha belli degil sağlıklı hayırlı evlatlarimiz olsun insAllah🙂