Escembir Panda3101 36+5 olduk planlı mecburi sezeryan olacak nasipse 10 gün kaldı geriye su an Kavunuz 😁🥰
ftmnr_drgt Panda3101 19+3olduk kızımla son 144gun kızımız gelişim olarak önde gidiyor 20+2 olarak ilerliyor gelişimi de maşallah demisti doktorumuz 20 cm uzun gidiyormuş ayına göre 266 gramdi minnosum🤰🧿
H_myra1 Panda3101 son adet tarihine göre 30+4 usg göre 31+2 haftaya kontrolüm var bakalım bir oynama varmı 😅
ftmnr_drgt Panda3101 çok teşekkür ederim 🥰 sizlere de maşallah 🧿🧿🧿 sağlıkla gelsinler huzurla mutlulukla büyüsünler 🥰🥰
Shnern Panda3101 34+2 olduk bizde inşallah 38 gibi gelir istiyorum normal doğum ama oğlum 41 de zor geldi bu erkenden gelsin diyorum
Panda3101 Shnern ay amin inşallah bende o haftalarda gelsin istiyorum.Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲🤲
Panda3101 Mom87897 bir haftaya kalmaz gösterir inşallah rabbim gönlünüzden geçeni sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲
Kara96 Panda3101 Ah inşallah 🙏🏻 plesanta yaşlanması başlamış kireçlenme var dedi dün doktor hareketlerini takip et dedi kilo almamaya bağlamış o yüzden tedirginim artık gelsin istiyorum sağlıkla kucaklayalım inşallah hepimiz 🤲🏻☺️