Omerin-annesi Panda3101 Allah razı olsun. Panda3101 Allah razı olsun🙏 sizde insallah sag salim kucağınıza alirsiniz😊🤲
Merve2Asel Panda3101 geçen hafta başı daha büyürse sezeryan olabilir dedi bu hafta ölçümler aynıydı normal bekliyoruz Çarşamba gelmezse sancı deneriz dedi
Izell67 Panda3101 12+6 haftalığız günler geçmek bilmiyor haftalar ilerlemiyor gibi geliyor bana 🙈 Bi an önce tekmelerini hissetmek istiyorum 🤲🏻
Panda3101 Izell67 o günler o kadar hızlı gecicek ki anlamayacaksınız bile.Minnos sağlıkla gelsin inşallah 🤲