Nese33 benimde öyleydi şuan bebeğim üç aylık doğumun ikinci günü geldi yağlı olduğu için biraz zor gelıyor ilk süt sağmak gerek bir yandan emzirirken akış sağlansın diye bu yüzden ben mastit oldum 5. Günde hatta. Bence kafaya takmayın her annenin sütü var gelir bebeğine de yeter böyle düşünün . Allaha şükür sütüm hala bol düzgün beslenememe rağmen stresten uzak kalmaya çalışın ve doğunca sadece bebeğinize bakın bu his sütü arttırıyor kesinlikle