SeherY Yani bayağı erken kullanmaya başlayın diyolar etkisi oluyormyş. Ben ilkinde kullanmadım hiçbişey bide göğüs ucum biraz büyük. Uç kısmını tuttuğu için de sıkıntı yaşadım. Ama o kelebekleri kullanması da zor sürekli yıkaman temizlemen gerekiyo falan. Bence krem falan kullan ve çok zorda kalmadıkça o kelebeklere hiç bulaşma derim. Sağlıklı bi emzirme olmuyo çünkü. Sütü alıyo evet ama meme reddi de olabiliyor. Kremi ben çok düzenli kullanmadım ama 34 hafta civarı ara ara sürmeye başladım. Çarşamba günü doğumum olacak inşallah. En büyük dileğim tekrar aynı şeyleri yaşamamak. Ama muhtemelen yine yara olur gibime geliyo🤷🏻♀️