Selmaklc olmaz bir şey evham yapmayın, ben doktorumun önerisiyle 12. Haftada oldum ilk dozu bi ay sonra da ikinci dozu oldum. İlk doz sadece kol ağrısı yaptı ki tetanoz aşısı da aynısını yaptı ve nerdeyse 4-5 gün sürdü ağrı bion tech sadece bi gün ağrıdı. İkinci doz ertesi gün biraz halsizlik yaptı gece erken yattım sabaha bir şeyim yoktu. Hamileyken covid olmak aşı olmaktan çok daha riskli demişti doktorum ben de öğretmen olduğum ve kalabalıkta çalıştığım için uydum tavsiyesine şu an 31. Haftadayım bir sorunumuz yok çok şükür.